خبرگزاری کار ایران

مهرانفر خبر داد:

تشکیل کارگروه تخصصی برای عملیاتی کردن سند تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۶۹۹

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از برگزاری جلسات کمیته راهبری اجرای سند تحول قضایی همچنین تشکیل کارگروه تخصصی برای عملیاتی نمودن مفاد این سند خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ ابراهیم مهرانفر گفت: بلافاصله بعد از ابلاغ سند تحول قضایی، کارگروه تخصصی در معاونت توسعه مدیریت و منابع تشکیل و برنامه‌های تکلیفی سازمان در این سند مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: بعد از ۵ جلسه کار مداوم کارگروه تخصصی، جلسات کمیته راهبری با معرفی و صدور ابلاغ اعضاء، تشکیل شد و تاکنون طی ۳ جلسه این کمیته، ۵ راهکار و اقدام درباره سند به تصویب رسیده است.

دبیر کمیته راهبری اجرای سند تحول قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ۳۱ راهکار و اقدام در سند تحول قضایی به عنوان برنامه‌های تکلیفی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استخراج شده، گفت: تاکنون در جلسات کمیته راهبری، اصلاح ساختار سازمانی و شرح وظایف واحد‌ها و پست‌های سازمانی، افزایش اثربخشی حضور مقامات سازمان در شورا‌های تصمیم گیری ملی و منطقه‌ای و بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های حوزه، دانشگاه و اندیشکده‌ها برای اجرای سند تحول مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکار‌های عملیاتی پیش بینی شد.

وی اثرپذیری نظام‌های منابع انسانی مانند جبران خدمات، ارتقاء و تنزل جایگاه سازمانی، آموزش، نقل‌وانتقال‌ها، انتصابات و ...، ارزشیابی میزان موفقیت واحد‌های سازمانی در تحقق سند تحول و افزایش سلامت مالی و اداری را از دیگر مباحث مطرح در جلسات کمیته راهبری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد.

مهرانفر استفاده از سازوکار مدیریت مشارکتی و نظارت مؤثر نسبت به پیشرفت برنامه‌ها را دو راهبرد اصلی کمیته راهبری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح عنوان کرد و افزود: مطمئناً برای دستیابی به اهداف سند تحول قضایی از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مرکز و سراسر کشور بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز