خبرگزاری کار ایران

دفتر نمایندگی چابهار سازمان بازرسی کل کشور افتتاح شد/ نگاه اصلاحی به دستگاه‌ها در فرایند نظارت و بازرسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۵۵۸

دفتر نمایندگی چابهار سازمان بازرسی کل کشور در ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حسن درویشیان در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی چابهار سازمان بازرسی کل کشور، اظهار کرد: در آیین‌نامه قانون تشکیل سازمان بازرسی پیش‌بینی شده در شهرهایی که موردنیاز است دفتر نمایندگی بازرسی ایجاد شود و افتتاح دفتر چابهار نیز در همین راستا است.

عضو شورای‌عالی قوه‌قضاییه افزود: چابهار به لحاظ ویژگی‌های خاصی که از نظر اقتصادی و گردشگری دارد نیازمند توجه جدی است و به همین‌لحاظ مشمول این اقدام شده و با توجه به بعد مسافت حدود ۷۰۰ کیلومتری تا مرکز استان، راه‌اندازی این دفتر ضروری به نظر می‌رسد.

وی با تقدیر از مساعدت‌های استانداری سیستان و بلوچستان در راه‌اندازی این دفتر ادامه داد: از امروز همکاران ما از استان در این دفتر کار نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، منطقه آزاد چابهار و سایر ارگان‌ها را بر عهده دارند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: هدف از بازرسی و نظارت، پیشگیری و اصلاح و کمک به دستگاه‌های اجرایی برای انجام ماموریتشان است و امیدواریم با توسعه بازرسی و نظارت، معضلات منطقه کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: اولویت دستگاه قضا، پیگیری ماموریت‌های اصلی دستگاه‌ها چه آنهایی که با سوءجریان مواجه شده و چه آن‌ها که باید انجام می‌شده و تاکنون نشده، است و در این مسیر، نگاه اصلاحی و کمک به دستگاه‌ها مدنظر است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین درباره واحدهای تولیدی بازدید شده در دومین روز سفر خود به سیستان و بلوچستان گفت: پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی در دست اجرا در بندر چابهار هر چه سریعتر باید تکمیل شود تا مردم به موقع از منفعت آنها بهره‌مند شوند.

 درویشیان اظهار کرد: سرمایه‎گذاری‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده در بندر چابهار بی‌نظیر است لذا درخواست حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بندر را داریم.

وی افزود: یکی از مشکلات پیش رو تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی است و باید مسوولان حساسیت بیشتری به تکمیل به موقع پروژه داشته باشند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: در این برهه از زمان می‌بایست از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط بخش خصوصی حمایت همه‌جانبه شود تا این موارد هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز