خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی:

ما در قبال تمام کسانی که راه کج رفته‌اند مسئولیم/ در کنار تلاش برای دستگیری و احیاء زندانیان باید مراقب بود تا خانواده زندانیان آسیب کمتری ببینند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۵۹

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با گروه‌های فرهنگی و جهادی در اردبیل گفت: بنابر توصیه و تاکید شهید همت ما در قبال تمام کسانی که راه کج رفته‌اند مسئولیم.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی حاج محمدی در ادامه سفر به استان اردبیل با گروه‌های فرهنگی و جهادی دیدار کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: به موجب دستورالعمل نحوه مشارکت گروه‌های مردمی با قوه قضاییه، گروه‌های مردم نهاد و دغدغه‌مند نسبت به موضوعات فرهنگی و اجتماعی بخاطر عدم امکان مشارکت و یا برخی کاستی‌ها و ضعف‌ها در عملکرد مسئولان قضایی و زندانبانان گلایه نمی‌کنند؛ بلکه می‌توانند در کنار مسئولان در انجام وظایف محوله مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: بنابر توصیه و تاکید شهید همت ما در قبال تمام کسانی که راه کج رفته اند مسئولیم.

وی اظهار کرد: همکاری شما نخبگان جهادی و فرهنگی با قوه قضاییه محدود به مرحله آخر که زندان است نیست؛ بلکه شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف رسیدگی در دادسرا و دادگاه بر اساس دستورالعمل نحوه مشارکت گروه‌های مردمی با قوه قضاییه همکاری کنید.

حاج محمدی افزود: در کنار تلاش برای دستگیری و احیاء زندانیان باید مراقب بود خانواده زندانیان آسیب کمتری ببینند و این یکی از عرصه‌های بسیار مهم برای ایفای نقش از سوی گروه‌های مردم نهاد است.

در ادامه این جلسه که با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان اردبیل برگزار شد تعدادی از اعضای گروه‌های مردمی نقطه نظرات خود را اعلام و رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در ادامه برنامه ریزی خواهد شد تا بیش از گذشته زمینه‌های حضور عملیاتی گروه‌های مردمی فراهم و دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز