خبرگزاری کار ایران

دقایقی قبل و با حضور رئیس جمهور؛

آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت کشاورزی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۱۰

چهل و هفتمین برنامه افتتاح طرح‌های ملی به‌منظور بهره‌برداری از چند طرح بزرگ وزارت جهاد کشاورزی با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دقایقی قبل چهل و هفتمین برنامه افتتاح طرح‌های ملی به منظور بهره برداری از چند طرح بزرگ وزارت کشاورزی با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور آغاز شد.

در مراسم امروز سیصد و ۷۲ طرح گلخانه‌ای به مساحت ۹۵۴ هکتار و با اعتبار چهار هزار و دویست میلیارد تومان و اشتغالزایی یازده هزار و پانصد نفر در سراسر کشور افتتاح خواهد شد؛ همچنین فاز یک و دو مجتمع دامداری با ظرفیت ۲۰ هزار راس گاو شیرده و با اعتبار هفتصد میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۵۰ نفر در استان مرکزی به بهره برداری می‌رسد.

آغاز بکار ۳۲ استودیو تولید برنامه‌های جهاد کشاورزی در کشور و رونمایی از شبکه سراسری آموزش کشاورزی با ۴۲ کانال پخش از دیگر برنامه‌های چهل و هفتمین مراسم افتتاح طرح‌های ملی است.

طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی مجموعا با سرمایه گذاری چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای یازده هزار و ۸۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

همچنین همزمان با سی و پنجمین دورهِ معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی؛ برترین‌های این بخش معرفی و به آن‌ها لوح تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز