خبرگزاری کار ایران

دریادار خانزادی:

۱۹ بهمن افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی است/ نیروی هوایی ارتش روند فروپاشی رژیم پهلوی را سرعت بخشید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۱۱۸

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی با تبریک روز نیروی هوایی گفت: ۱۹ بهمن ماه ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی و نشان سرافرازی همه ارتشیان است که به عنوان یک حماسه جاویدان برای نسل‌های آتی متجلی و منور خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، دریادار حسین خانزادی روز شنبه در پیامی خطاب به سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به مناسبت فرا رسیدن ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان جنگ تحمیلی، رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان داد که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای جهانیان بهت‌آور بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: دهه فرخنده فجر و سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بار دیگر مجالی است که یاد همه رزمندگان و رزم شجاعانه تیزپروازان و قهرمانان نیروی هوایی را گرامی بداریم.

خانزادی عنوان کرد: ۱۹ بهمن ماه ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی و نشان سرافرازی همه ارتشیان است که به عنوان یک حماسه جاویدان برای نسل‌های آتی متجلی و منور خواهد ماند.

وی در این پیام از سوی خود و همه همرزمانش در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت این روز باشکوه، توفیقات عقابان تیز پرواز و کارکنان غیور و ولایتمدار  نیروی هوایی را در راه اهداف آرمانی انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال و تحت شعاع پربرکت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت کرد.

سرتیپ بهمن کارگر نیز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز نیروی هوایی خطاب به نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: فرا رسیدن ۱۹ بهمن‌ماه سالروز بیعت تاریخی و افتخارآمیز کارکنان بابصیرت نیروی هوایی ارتش با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: یقینا نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال حماسه و ایثار دفاع مقدس حضوری موثر و پربار داشت و همراهی کارکنان انقلابی و مردمی نیروی هوایی در روز ۱۹بهمن ۱۳۵۷ و بیعت سرنوشت‌ساز آنان با امام راحل (ره)، روند اضمحلال و فروپاشی رژیم پهلوی را به‌گونه‌ای سرعت بخشید.

کارگر در این پیام،  در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ضمن تعظیم به مقام شامخ شهدا و امام(ره) و شهیدان همیشه جاوید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهیدان بابایی، ستاری، لشگری و دوران،  توفیق و سربلندی برادر ولایتمدار و انقلابی و آحاد کارکنان بصیر، شجاع و پا در رکاب این سازمان مقتدر را در کنار سایر نیروهای مسلح و مدافعان امنیت کشور در پرتو رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسالت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز