خبرگزاری کار ایران

عارف:

خرید واکسن معتبر اقدامى ضروری، فوری و حیاتی است/ تسریع در واکسیناسیون برای حفاظت از جان هم‌وطنان ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۱۱۹

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم‌وطنان و همچنین نجات کسب‌وکارها و رونق اقتصاد، هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در پی درگذشت علی انصاریان در اینستاگرام خود نوشت:

تسلیت به ایران

مرگ هر انسان به خصوص هر ایرانی در این عالم‌گیری کرونا، موجب اندوه و مصیبت است. اما در این روزها، کرونا دو تن از فوتبالیست‌های به‌نام و محبوب ایران را گرفت و دل ایرانیان را بیشتر به درد آورد. خاطرات شیرین علی آقای انصاریان و آقای مهرداد میناوند در زمین فوتبال و بعد از آن در رسانه، در خاطر و دل مردم به نیکی ثبت گردیده است و ماندگار خواهد بود. روحشان قرین رحمت باد!

من این مصیبت را به دوستان ایشان و بازماندگانشان تسلیت عرض می‌کنم و برایشان صبوری مسئلت دارم.

ما قدردان تلاش و ایثار نگاهبانان سلامت کشور هستیم. طی یکسالى که از اپیدمى ویروس کرونا مى‌گذرد، جامعه پزشکى و درمان کشور نشان داد که نه تنها در عرصه تشخیص و درمان بیمارى‌ها در بالاترین سطح علمى قرار دارند، بلکه با فداکارى و از خود گذشتگى، در عرصه اخلاق و انسان‌دوستى نیز بی‌نظیرند.

حال که خوشبختانه جهان به فناوری ساخت واکسن کرونا دست یافته است، ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم‌وطنان و همچنین نجات کسب‌وکارها و رونق اقتصاد، هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود. لذا تا زمان ساخت، تایید و توزیع نهایی واکسن ایرانى، خرید واکسن از کشورهایى که تاییدیه‌هاى معتبر از جمله سازمان بهداشت جهانى را داشته باشد اقدامى ضروری، فوری و حیاتی است. این امر باید با جلب اعتماد عمومى همراه گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز