خبرگزاری کار ایران

واعظی در حاشیه هیات دولت:

از ابتدای تقدیم بودجه به مجلس، کار تبلیغی روی آن انجام شد/ از مجلس بابت رد لایحه بودجه تشکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۷۱

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره رد بودجه توسط مجلس با بیان اینکه از ابتدا تقدیم بودجه به مجلس کار تبلیغی روی آن انجام شد، از مجلس بابت بازگرداندن بودجه تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰، اظهار داشت: مسأله لایحه بودجه امسال با سال‌های گذشته خیلی تفاوت داشت زیرا از همان روز اول در ۱۳ و ۱۴ بهمن که بودجه را تقدیم کردیم، یک کار تبلیغاتی گسترده برای بودجه شروع شد. بودجه یک کار کارشناسی است که باید متخصصین بنشینند و بررسی کنند و هیچ احتیاجی نیست قبل از تصمیم‌گیری آنقدر تهمت زده شود و بگویند بودجه برای فروپاش کشور بوده است و هر کس از زاویه دید سیاسی خودش به آن گاه کند .

وی ادامه داد: از طرف دیگر بارها اعلام کردیم موضوع بودجه علاوه بر اینکه بر زندگی مردم و تجار ارتباط دارد تا قبل از تصمیم‌گیری این قدر کار تبلیغاتی و روانی روی آن انجام نشود. اما به‌آن توجه نشد. نظر دولت در ارتباط با کالای اساسی این است که تا زمانی که فضای جامعه و فضای بین‌ المللی آرام نشده است ارز۴۲۰۰ تومانی را ادامه دهد. 

واعظی تصریح کرد: اما وقتی مجلس گفت که بنا است کالا ها با ارز بالاتر وارد می‌شود احتکار و حمله به فروشگاه صورت می‌گیرد. هر حال بابت آنچه دیروز اتفاق افتاد، باید از مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم به دلیل اینکه کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را بر هم زده بود و برخلتاف ادعاهایی که میکرد و می‌گفت نباید بودجه رانتی شود وارد کردن خودروی لوکس از مناطق آزاد را، آزاد کردند.

ادامه دارد.....

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز