خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای انجام شد؛

تقدیر ۲۷۷ نماینده از تحویل زودتر از موعد گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ توسط دیوان محاسبات

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۳۶

۲۷۷ نفر از نمایندگان در بیانیه ای از دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی توانمند نظارتی مجلس شورای اسلامی و عملکرد آن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن مجلس شورای اسلامی، ۲۷۷ نماینده با صدور بیانیه‌ای از دیوان محاسبات به دلیل تحویل گزارش تحویل تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ یک ماه زودتر از موعد، قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

احتراماً همانگونه که مستحضرید دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس و نماینده انحصاری منتخبین ملت در نظارت بر حُسن اجرای قانون وظیفه خطیر پاسداری از بیت المال را برعهده داشته و بر همین اساس در اجرای اصل ۵۵ قانون اساسی و بند (ج) ماده یک قانون دیوان محاسبات کشور و بند یک ماده ۲۱۹ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور که حاوی عملکرد یکساله دولت به انضمام نظرات کارشناسی و پیشنهادات دیوان می باشد را یک ماه پیش از موعد مقرر قانونی علی رغم محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا جهت بهره برداری نمایندگان در زمان بررسی و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، تسلیم مجلس شورای اسلامی نمود. مضافاً اینکه ارائه گزارش عملکرد هشت ماهه اجرای بودجه سال ۹۹ و نیز حضور اثربخش نمایندگان دیوان به منظور ارائه نقطه نظرات کارشناسی در جلسات کارگروه ها، کمیسیون های تخصصی و به ویژه کمیسیون تلفیق به هنگام بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور که موجب غنای هر چه بیشتر مصوبات کمیسیون گردیده، قابل تقدیر و تحسین می باشد.

بنابه مراتب فوق بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از ریاست محترم دیوان محاسبات کشور، مسئولان و همکاران خدوم این دیوان، حافظان بیت المال در این سنگر مقدس اعلام می داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز