خبرگزاری کار ایران

سردار حسنی آهنگر:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نسخه جهانی شدن دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۲۲۱

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نسخه جهانی شدن دارد، گفت: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی اولویت است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم محمدرضا حسنی آهنگر صبح امروز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ در نشست خبری دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر   اظهار کرد:در سالروز دومین سالگرد بیانبه گام انقلاب اسلامی هستیم و برای این منظور  یک دبیرخانه دائمی در دانشگاه جامع امام حسین شکل دادیم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نسخه جهانی شدن دارد تا نقشه راه عملیاتی برای پیشرفت انقلاب اسلامی به  دنیا ارائه دهد، افزود: رهبر انقلاب سعی کردند به واسطه تجربیاتی که در شکل‌گیری حکومت اسلامی داشتیم، این الگو را برای سایرین معرفی کنند. در همین رابطه همایش اول را سال گذشته برگزار و در این‌خصوص کتاب‌هایی را منتشر کردیم و امسال دومین همایش را به‌منظور معرفی الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز،  روز ۱۵ بهمن در دانشگاه جامع امام حسین(ع)  برگزار می‌کنیم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین با بیان اینکه گفتمان‌سازی و جریان‌سازی اولویت دوم همایش است، یادآور شد: برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در دانشگاه‌ها و‌ حوزه‌های علمیه با تمرکز بر تربیت مدیران جهادی در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۴۹ دانشگاه و مراکز علمی با ما در برگزاری پنج محور همایش همکاری دارند، خاطر نشان کرد: همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی  به‌صورت حضوری و‌ مجازی در قالب ۱۴ پنل در  دانشگاه جامع امام حسین(ع)  برگزار می‌شود. برای شرکت در این همایش گام دوم انقلاب اسلامی  ۱۱ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و تاکنون ۶۲ نشست تخصصی برگزار شده است و بیش از سه هزار و ۲۰۰ استاد و دانشجو در نشست‌های تخصصی حضور داشته  و ۳۱۵ مقاله از سوی ۵۱۵ نفر به نگارش درآمده که از این تعداد، ۲۴۴ مقاله پذیرفته شده است.

سردار حسنی آهنگر با تاکید بر اینکه  برای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی از مکتب اسلام باید بهره گرفته شود ، یادآور شد: مکتب شهید سلیمانی الگوی مناسبی برای تربیت مدیران جهادی است  و هدف این همایش تدوین مکتب و ویژگی های این شهید عزیزمان برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز