خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس بیان شد؛

تذکر صباغیان نسبت به عدم حضور رئیس‌جمهور و عملکرد هیات رئیسه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۱۲

نماینده مهریز در مجلس، گفت: در شرایط وارد بررسی بودجه شده‌ایم که اطلاعات کامل و جداول لایحه بودجه در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است و این ایراد به عملکرد هیات رئیسه مجلس وارد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در جلسه صبح امروز سه شنبه ۱۴ بهمن طی تذکر شفاهی خطاب به قالیباف رئیس مجلس، گفت: آقای رئیس جمهور باید به منظور دفاع از لایحه بودجه امروز در صحن حضور پیدا می‌کرد اما حاضر نشد به مجلس بیاید، این توهین به مجلس است که ایشان از حضور در برابر نمایندگان مردم خودداری می‌کند.

وی ادامه داد: در شرایط وارد بررسی بودجه شده‌ایم که اطلاعات کامل و جداول لایحه بودجه در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است و این ایراد به عملکرد هیات رئیسه مجلس وارد است. مساله دیگر این است که بررسی بودجه را به صورت سه شیفت اعلام کرده اید در حالیکه قطعا در شیفت سوم توجه و تمرکز لازم موجود نیست. 

قالیباف در پاسخ به او گفت: من طبق وظیفه ۱۰ روز قبل به رئیس جمهور نامه زدم و از ایشان دعوت کردم که در جلسه امروز حضور پیدا کنند اما چنین اتفاقی رخ نداده است، در واقع وظیفه خود را انجام دادم.

وی افزود: این به صورت عرف است که بعد از ورود به روند بررسی به مرور زمان جداول در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد و نخستین بار نیست.

رئیس مجلس درباره سه شیفت شدن بررسی بودجه نیز اظهار داشت: این مساله در اختیار هیات رئیسه است و با توجه به محدودیت زمانی که داریم، هیات رئیسه تصمیم گرفت تا بررسی بودجه در هفته اول به صورت سه شیفت باشد و اگر پیشرفت مناسبی داشتیم در این رابطه تغییر لازم را ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز