خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی رحلت آیت الله نظری مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۹۸

مشاور رهبر انقلاب با صدور پیامی درگذشت آیت الله نظری مازندرانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پیامی با تسلیت رحلت عالم بزرگوار، حضرت آیت الله عبدالله نظری مازندرانی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان تعالی درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

متن پیام تسلیت مشاور  مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم  الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون‌

رحلت تاسف برانگیز عالمِ  پارسا و مجاهد ، یار دیرین امام و رهبری، مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری مازندرانی را به  پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و به قاطبه‌ مردم شریف و مؤمن استان مازندران به خصوص به علمای اعلام و ارادتمندان آن بزرگوار و بالاخص به خانواده مکرم و بازماندگان ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم.

این عالم مبارز ، مومن  و مهذب  در طول سالیان متمادی  با گفتار و کردار خود مشعل فروزانی در منطقه‌ شمال کشور محسوب می‌شدند. در دوران طاغوت، شجاعانه مبارزه کردند و در دوران انقلاب و پس از آن با مواضع  روشنگر خود همواره راهنمای رهروان راه حق و یاریگر نظام اسلامی بودند. از خداوند متعال برای آن عالم وارسته، رحمت واسعه و تعالی  درجات را  مسالت می نمایم.

علی لاریجانی 

مشاور مقام معظم رهبری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز