خبرگزاری کار ایران

هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ای جهت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۷۲۸

جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ای جهت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ای با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای جشن پیروزی انقلاب در فضای مجازی و حقیقی مثل پویش های مجازی و یا مراسم گلباران و عطر افشانی اظهار کرد: بخش عمده فعالیت ها لازم برنامه ریزی شده اما کافی نیست؛ به همین دلیل از اصحاب رسانه دعوت کردیم تا نظرات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه اعلام کنند. 

وی یادآور شد: همواره از یک طرف اهمیت ویژه ۲۲ بهمن وجود داشته و از یک طرف دشمن همیشه شیطنت هایی را انجام می داده که در روز  ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز آن شیطنت ها خنثی می شد.

لطفی با اشاره به شرایط ویژه مراسم امسال به دلیل اپیدمی کرونا در کشور گفت: برای برگزاری مراسم امسال چاره ای نبود، یا باید فراخوان راهپیمایی اعلام می شد که به خاطر کرونا امکانش نبود؛ یا باید حضور در میادین با فاصله اجتماعی طرح می شد که به خاطر کرونا مخالف هایی داشت. بحثی که الان مطرح است و نظرات مخالف و موافق هم دارد راهپیمایی خودرویی است. دغدغه راهبندان شدن وجود دارد  و بر این اساس طرح راهپیمایی موتوری عنوان شد که این طرح هم یعنی بخشی از مردم را از شرکت در این راهپیمایی محروم کردن. ایراد این است که همه موتور ندارند، پیرها و کودکان نمی توانند شرکت کنند؛ در حالی که این جشن متعلق به همه مردم است.

وی یادآوری کرد که طرح دیگر راهپیمایی محله ای بوده است تا هر کسی در محله خود در راهپیمایی حضور پیدا کند.

لطفی گفت: این موضوعات را داریم بررسی می کنیم؛ هرچند که فعلا اعلام کرده ایم راهپیمایی خودرویی و موتوری است.

در بخشی از این نشست علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت صدیقه کبری (س) گفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب بسیار اساسی و پررنگ و اثرگذار بود. بعضی از افراد به بهانه مذهبی در آن زمان حضور خانم ها در راهپیمایی ها را منع و شرکت آنان را در تظاهرات خلاف موازین اسلامی می دانستند اما حضرت امام (ره) در پیامهای متعدد ضمن تاکید بر حضور بانوان در راهپیمایی ها براهمیت نقش بانوان تاکید داشتند.‌

وی ادامه داد: همان طور که اسلام به زنان جایگاه ویژه ای داد، امام (ره) هم در زمان انقلاب به جایگاه ویژه زنان اشاره و بر آن تاکید داشتند. 

این فعال رسانه‌ای گفت: انتظار من این است که با توجه به همزمانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز مادر به نقش زنان و مادران در پیروزی  انقلاب توجه ویژه ای داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز