خبرگزاری کار ایران

بیشترین ثبت دادخواست دیوان عدالت اداری مربوط به استان اصفهان است

کد خبر : ۱۰۳۲۲۰۲

بیشترین ثبت دادخواست در شش ماه نخست سال جاری از طریق دفاتر استانی دیوان عدالت اداری مربوط به استان اصفهان است.

به گزارش ایلنا، با بررسی آمارهای ارائه شده از سوی اداره آمار دیوان عدالت اداری در شش ماه نخست سال جاری، استان اصفهان با ثبت ۴ هزار و ۱۰۴ مورد ثبت دادخواست بیشترین و استان سمنان با ۳۹۳ مورد ثبت دادخواست کمترین میزان ورودی پرونده ها از طریق دفاتر استانی دیوان عدالت اداری را به خود اختصاص داده اند.

بررسی های آماری نشان می دهد که در شش ماهه نخست سال جاری استان اردبیل با افزایش ۱۵ درصدی، بیشترین نرخ رشد ثبت دادخواست به نسبت سال گذشته را داشته است به طوریکه در شش ماهه نخست سال ۹۸ تعداد یک هزار و ۳۵۴ مورد ثبت دادخواست داشته است و در شش ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و ۵۵۸ مورد ثبت دادخواست داشته است.

این در حالی است که استان فارس با کاهش ۳۴ درصدی ورودی پرونده ها به دیوان عدالت اداری مواجه بوده است و در شش ماهه نخست سالجاری تعداد ۳ هزار و ۵۹۹ مورد ثبت دادخواست در دفاتر استانی داشته است و در مورد مشابه سال گذشته این تعداد ۵ هزار و ۵۲۳ مورد بوده است.

گفتنی است استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، زنجان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته به نسبت دیگر استان های کشور کمترین میزان ثبت دادخواست در دفاتر استانی دیوان عدالت اداری را داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز