خبرگزاری کار ایران

در دستور کار صحن علنی مجلس اعلام شد؛

آغاز رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۷۳۳

بررسی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور و گزارش کمیسیون اصل نود در مورد واکسن کرونا در دستور کار هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، جلسات صحن علنی مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلی یک هفته‌ای به منظور حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه از صبح فردا یکشنبه ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام قبلی مجلس، ارائه و بررسی گزارش کمیسیون تلفیق  لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور در دستور روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ قرار دارد.

همچنین ادامه بررسی طرح اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش و بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش و طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی طرح جهش تولید و تأمین مسکن، لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن، لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور،  گزارش کمیسیون اصل نود در مورد واکسن کرونا، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه‌های نظارتی در حوزه امور بانکی و انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها از دیگر موارد کاری مجلس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز