خبرگزاری کار ایران

جریمه ۹۲ میلیاردی قاچاقچیان پوشاک و پارچه در قم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۹۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت ۹۲ میلیارد ریالی عاملان قاچاق پارچه و البسه در ۳سه پرونده خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی ریاضی گفت: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه تریلر، محموله پوشاک به ظن قاچاق را کشف و گزارشی برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات قم  ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک قانونی، تخلف را محرز اعلام و وی را به ضبط محموله پوشاک مکشوفه و پرداخت ۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی همچنین از رسیدگی به پرونده کشف محموله پارچه از یک دستگاه خودرو سواری خبر داد و گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز  پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر کرد.

ریاضی همچنین از دریافت گزارش کشف محموله پوشاک به ظن قاچاق از سوی مامورین انتظامی، خبر داد و تصریح کرد: این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز بررسی و نهایتا پس از احراز تخلف متهم به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت ۲۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد و محموله پوشاک مشکوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز