خبرگزاری کار ایران

ضمن طرح ادعاهای بی‌اساس علیه ایران صورت گرفت؛

تاکید سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی بر تداوم سیاست «فشار حداکثری»

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۳۵

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی بر لزوم تداوم سیاست «فشار حداکثری» تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، گِرِگ مورفی ضمن مخالفت با بازگشت آمریکا به برجام مدعی شد: رهبران ایرانی بودجه سازمان‌های تروریستی در سراسر جهان را تأمین کرده‌اند. آنها صریحاً گفته‌اند که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند. بنابراین این افراد دوستان ما نیستند و تلاش برای دلجویی از آنها صرفاً یک سیاست خارجی مضحک است.

اگرچه ترامپ ایالات متحده را از برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام خارج کرد، ایران همچنان در توافق با تعدادی از کشورهای دیگر باقی مانده است. مورفی گفت: ایران با غنی‌سازی اورانیوم و تأمین بودجه برای بی‌ثبات کردن منطقه و حمایت از تروریسم شروط را نقض کرده است. 

وی نامه‌ای را تدوین کرده است که توسط تعداد زیادی از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان امضا شده و بایدن را به ادامه رویکرد ترامپ و عدم بازگشت به مماشات با ایران تشویق کرده است‌

در این نامه آمده است: توافق هسته‌ای ناموفق دولت اوباما با ایران میلیاردها دلار به رژیم برای حمایت از تروریسم در سراسر منطقه اعطا کرد که این امر احتمال درگیری را افزایش می‌دهد؛ در حالی که برای ایران طی  یک دهه، مسیر قانونی برای دستیابی به سلاح هسته ای را فراهم می کند. .

وی همچنین استدلال کرد که نرم شدن رویکرد ایالات متحده در قبال ایران برای اسرائیل به عنوان نزدیکترین متحد آمریکا در منطقه مضر است.

این نامه می‌افزاید: سیاست فشار حداکثری رئیس جمهور ترامپ با موفقیت، رژیم ایران را از منابع برای حمایت از تروریسم و ​​انجام فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود در منطقه بدون کشاندن ما به درگیری جدید محروم کرده است.

 

مورفی درادامه گفت: "ما هرگز نمی توانیم ایرانیان را  باور کنیم." "و این واقعاً ، واقعاً یک سیاست بد است که سعی می کند با  ایرانی ها مماشات کند ، زیرا آنها دروغ می گویند."

مورفی گفت: "ما اساساً باید بگوییم ، شما باید نشان دهید که پاسخگو هستید ، وگرنه کاهش تحریم ها اتفاق نمی افتد. آنها ثابت کرده اند که خود قابل اعتماد نیستند."

در پایان این نامه آمده است: "ما شدیداً مخالف ورود مجدد  به توافق هسته ای ایران هستیم و از شما می خواهیم که به سیاست حداکثر فشار موفق رئیس جمهور ترامپ ادامه دهید."

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز