خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

کسی نباید برای قاضی تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۱۷۵

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان البرز، از سازمان قضایی استان و ساختمان در دست احداث این مجموعه بازدید و با خانواده مرحوم کرمی دادستان نظامی فقید استان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در این سفر که معاونان توسعه مدیریت و منابع و نظارت و بازرسی و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی حضور داشتند، حجت الاسلام بهرامی با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه در نشستی با کارکنان شرکت کرد.


در این جلسه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تفسیر بخشی از دعای ششم صحیفه سجادیه اظهار داشت: قضاوت کار بسیار سختی است لذا باید خیلی مواظب باشیم و تمام وسع مان را برای تشخیص حقیقت صرف کنیم.

وی استقلال قاضی را یک اصل مهم برشمرد و افزود: کسی نباید برای قاضی تعیین تکلیف کند و اصل بر تبرئه است و قاضی اگر دلیلی قطعی بر مجرمیت بیابد می تواند فرد را محکوم ‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه مواظبت‌ها و مراقبت‌ها برای رسیدن به عدالت است، تصریح کرد: برای قاضی عادل فرق نمی کند مجرم چه کسی و چه شخصیتی است، مجازات را در چهارچوب قانون تعیین می کند.

همچنین رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیئت همراه با حضور در منزل مرحوم مهدی کرمی دادستان نظامی فقید استان البرز با خانواده وی دیدار کردند.

بهرامی در این دیدار، با تجلیل از مقام مرحوم کرمی، فقدان وی را به خانواده اش تسلیت گفت.

مرحوم کرمی جانباز هشت سال دفاع مقدس بود که مهر ماه سال جاری بر اثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا دارفانی را وداع گفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز