خبرگزاری کار ایران

امیر هادیان:

سربازان نیروی هوایی ادامه دهنده راه شهدا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۵۵

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سربازان ولایتمدار در نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عهد و پیمانی که با خدای خود بسته‌اند و در ادامه راه شهدا بر آن قسم و عهد پابرجا هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان در مراسم تشییع پیکر سروان شهید «جعفر شجاعی» که در مجتمع مسکونی شهید حاجی پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد برگزار شد،  اظهار داشت: نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سربازان ولایتمدار ملت عزیزمان در نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عهد و پیمانی که با خدای خود بسته‌اند و در ادامه راه شهدا بر آن قسم و عهد پابرجا هستند و در راستای صیانت از میهن اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی افزود: در بحث قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ماموریت‌های مختلفی را برای احراز این آمادگی روزانه با انجام ده‌ها پرواز در اقصی نقاط میهن اسلامی انجام می‌دهند.  

وی ادامه داد: مشاغل در ارتش جمهوری اسلامی ایران و به طور کل شغل نظامی‌گری، شغل خاصی است و عزیزانی که در حوزه تخریب مهمات کار می‌کنند، شرایط خاص‌تر و ویژه‌تری دارند؛ آنچه که مسلم است روزانه از این دست ماموریت‌ها در اقصی نقاط میهن اسلامی به لحاظ  حفظ امنیت پایدار انجام می‌شود و این شهید بزرگوار نیز به همراه چند تن از همرزمان‌شان در منطقه پایگاه قیام کوشک نصرت قم جهت انهدام مهمات مشغول بودند و در حین این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل شد.  

امیر سرتیپ هادیان خاطرنشان کرد : مسلما این شهادت در راستا و ادامه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است و تقارن آن با ایام وفات حضرت ام‌البنین (س) و هم چنین در آستانه ایام‌الله دهه فجر چهل و دومین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گویای پیام عهد و پیمان مجدد با خداوند منان، امام شهدا، شهیدان بزرگوار، فرماندهی معظم کل قوا است و همه ما بر عهدی که بسته‌ایم تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.  

براساس این گزاش، این مراسم با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مسوولان دانشگاه هوایی شهید ستاری، پایگاه هوایی شهید لشگری،  خانواده و همکاران این شهید والامقام برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز