خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اساتید نسل آینده را با هویت مستقل ، عزتمند و دین دار تربیت کنند/ دانشجو نباید یاس و نامیدی به خود راه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۸۴

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) آجا با اساتید و فرماندهان این دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن بازخوانی بخشی از انتظارات فرمانده معظم کل قوا از اساتید و دانشجویان دانشگاه ها، گفت: اگر دانشجویان و اساتید دانشگاه ها می خواهند رویش داشته باشند و به اهداف عالیه برسند باید هم راستا با انتظارات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که فرمودند: خدا رحمت کند کسی که قدر جایگاه خودش را بشناسد؛ اظهار کرد: جایگاه و منزلت اساتید دانشگاه ها جایگاه رفیع و ارزشمندی است و از شأن بسیار بالایی برخوردار است؛ این جایگاه کم نظیر است، بنابر این باید از این جایگاه مراقبت نمود.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطر نشان کرد: اساتید دانشگاه ها معماران تربیت و پرورش قوه عاقله کشور هستند و این قوه عاقله همان جوانان هستند که با حُسن پرورش آن ها توسط اساتید محقق می شود.

 محمدحسنی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند دانشجویان را دانشمند بار بیاوردید ، تصریح کرد: اساتید و دانشجویان باید به دنبال اهداف عالیه باشند دانشجو باید از نظر علمی و اعتقادی فرهیخته و  فربه شود و هرگز یاس و نامیدی به خود راه ندهد.

وی با اشاره به فرمایش نورانی فرمانده کل قوا که فرمودند دانشگاه های ارتش کانون علم و جهاد است، افزود: همراه سازی علم و دین کار شما اساتید است؛سواد به همراه اخلاق و دانش همراه با معنویات است که موجب رشد و پیشرفت جامعه می شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: اساتید باید جریان سازی کنند و نسل آینده را با هویت مستقل ، عزتمند و دین دار تربیت نمایند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهید وحید زمانی نیا از شهدای مدافع حرم و همراهان حاج قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آمد و یکی از گروهان های دانشگاه خاتم الانبیا پدافند هوایی به نام این شهید والامقام نام گذاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز