خبرگزاری کار ایران

وهاب عزیزی در گفت‌وگو با ایلنا:

سیلی نماینده بر گونه سرباز، پژواک سیلی انتخابات اسفند ۹۸ بود/ سهمیه‌بندی کنندگان انتخابات پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۶۸۴

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه سیلی بر صورت سرباز وظیفه، سیلی بر نظم، امنیت، هویت، تمدن ایرانی و فرهنگ اسلامی بود، تاکید کرد: کسانی هم که در پشت درهای بسته انتخابات را سهمیه بندی می‌کردند، بایستی امروز پاسخ گوی افکار عمومی باشند.

وهاب عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به سیلی خوردن سرباز نیروی انتظامی از یک نماینده مجلس، گفت: آن نماینده فقط بر گونه یک سرباز سیلی نزد بلکه بر نظم، امنیت، هویت، تمدن ایرانی و فرهنگ اسلامی سیلی زد. سیلی آن نماینده، مشتی از خروارها بی‌توجهی به قانون را هویدا کرد تا درسی باشد برای کسانی که نسبت به روند انتخابات مجلس بی تفاوت بودند.

وی تصریح کرد: البته کسانی هم که در پشت درهای بسته انتخابات را سهمیه بندی می‌کردند، بایستی امروز پاسخ گوی افکار عمومی باشند. 

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی افزود: دبیرکل جهادگران ایران اسلامی افزود: بعد از اینکه ویدئو سیلی خوردن سرباز ایستاده در سرما،  از دست سنگین "گرم نشین" پشت شیشه‌های دودی ماشین در فضای مجازی منتشر شد، تازه ملت متوجه شدند که چه سیلی محکمی از سهل انگاری خود خورده‌اند.

وی با بیان اینکه وقتی که نخبگان مردم از میدان رقابت به بهانه‌های واهی کنار گذاشته شده و توده های مردمی با صندوق های رای قهر کنند؛ بروز چنین رفتارهایی نه تنها دور از انتظار نیست، بلکه مورد انتظار است، خاطر نشان کرد: ما سیلی اصلی را در انتخابات  ۹۸ پشت صندوق‌های رای خوردیم تا چنین افرادی فرصت پیدا کنند و وارد مجلس شوند. 

عزیزی یادآور شد: البته به شدت و صحت و سقم سیلی دیروز کاری ندارم، مسئله این است حتی برخورد لفظی با مامور امنیت و آرامش ، دور از شان نماینده ملت  و مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز