خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۹۲

مدیرکل زندان‌های استان تهران در بازدید سرزده از بازداشتگاه اوین، با مددجویان دیدار کرده و درخواست های آنان را که اغلب قضایی بود، بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر نمود.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت اله حیات الغیب در این بازدید گفت: با اجرای طرح غربالگری پرونده قضایی مددجویان که از برنامه های تحولی قوه قضاییه بوده و مورد تاکید ریاست سازمان زندان ها نیز می باشد، وضعیت اغلب زندانیان در اسرع وقت رسیدگی و ارفاقات قانونی به افراد واجد شرایط اعطا می شود که خوشبختانه  در استان تهران با تعامل مراجع قضایی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.
سیدحشمت اله حیات الغیب تاکید کرد: مجتمع قضایی ویژه زندانیان بازداشتگاه اوین نیز افتتاح شده تا ضمن کاهش آمار اعزام به مراجع قضایی که ممکن بود آثار سوء و آسیب های مختلف داشته باشد، زندانی به راحتی با قاضی خود در ارتباط باشد و جلسات دادرسی هم سریعتر برگزار می شود. 
وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان بازداشتگاه به ویژه بخش قضایی گفت: اقدامات صورت گرفته بر مبنای ارتقای حقوق شهروندی بوده و تلاش می شود زندانیان از تمام ارفاقات‌ و تاسیسات حقوقی که قانون برایشان پیش بینی کرده، بهره مند شوند. 
مدیرکل زندان‌های استان تهران با تاکید بر ضرورت رسیدگی به درخواست‌های زندانیان و کمک به آزادی آنان گفت: بیشتر این بازدیدها در ایام تعطیل با هدف بررسی وضعیت زندان ها، امور رفاهی و بهداشتی مددجویان و همچنین رسیدگی به مشکلات و بررسی راهکارهای موجود صورت می گیرد. 
این خبر می افزاید: مدیر کل زندان های استان، با مددجویان و کارکنان شیفتی گفتگو کرده و وضعیت ارائه خدمات در همه حوزه های زندانبانی، امکانات بهداشتی و درمانی را بررسی کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز