خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ هادیان:

نیروی هوایی ارتش در اوج اقتدار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۷۶۸

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش بابیان اینکه روزانه شاهد صد‌ها پرواز در راستای صیانت و حفظ مرز‌های کشور هستیم گفت: در شرایطی هستیم که قدرت دفاعی ما در ارتش و نیروی هوایی با دوران دفاع مقدس کاملا متفاوت و در اوج آمادگی قرار داریم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در برنامه طلوع فجر اظهار کرد: آنچه مسلم است انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه انبیاست و در ادامه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) به وقوع پیوست و واقعا معجزه قرن بود.

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب حقانیت آن و تاثیراتی که در عرصه‌های مختلف بین کشور‌های منطقه قرار داد اثبات شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: درباره نیروی هوایی و تاثیراتی که در انقلاب شکوهمند اسلامی دارند می‌توان به فعالیت‌های این نیرو پیش از انقلاب اشاره کرد که در این زمینه هر وقت احساس خطری از سوی نیرو‌های ساواک انجام شد بسیاری از نیرو‌ها را دستگیر و با ناعدالتی برخورد می‌کردند و به منطقه خارک تبعید تا اعدام آن‌ها اجرا شود و خوشبختانه با وقوع انقلاب حکم این نیرو‌ها انجام نشد.

امیر سرتیپ هادیان خاطرنشان کرد: پس از گذشت ۴۲ سال هنوز هم در مراسم و مناسبت‌های مختلف همان روحیه پر شور و شهید پروری مردم ایران به عنوان مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروی هوایی در حالی که با توجه به تجهیزات محور بودن، فکر نمی‌کرد بتواند پیشرفت کند، اما عکس آن به پشتوانه حمایت‌های مردم و رهبری و به دست توانمند جوانان با افتخار در حال پیشرفت‌های چشمگیر هستیم و روزانه شاهد صد‌ها پرواز در راستای صیانت و حفظ مرز‌های کشور است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، ایران به طور مظلومانه در مقابل قدرت‌های استکباری ایستادگی کرد و پیروز شد، اما امروز روزگار مظلومیت ما گذشته و در شرایطی هستیم که قدرت دفاعی ما در ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی کاملا متفاوت و در اوج اقتدار قرار دارد و مهم‌ترین دلیل آن حفظ روحیه انقلابی و کار جهادی در این بخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز