خبرگزاری کار ایران

ساعتی قبل؛

رئیس قوه قضائیه وارد سمنان شد/تشریح برنامه‌های بیستمین سفر استانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۳۲

رئیس قوه قضائیه در بیستمین سفر استانی خود ساعتی قبل وارد استان سمنان شد.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در بیستمین سفر استانی خود صبح امروز پنجشنبه ۲ بهمن به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد سمنان شد.

رئیس دستگاه قضا در بدو ورود به سمنان به بیان اظهاراتی پرداخت که محورهای آن به شرح زیر است:

*به دنبال سفری که گروه مقدماتی بیست و پنج نفره از همکاران در سطح استان سمنان داشته‌اند، مسائل قضایی و مشکلات مردم بررسی شد. گزارش مقدماتی در جلساتی که در محضر نماینده ولی فقیه، استاندار و همکاران قضایی و اداری هستیم، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

*هر چه از مشکلات که در استان قابل پیگیری باشد برای رفع آن‌ها تصمیم گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

*از مردم استان سمنان و همکاران قضایی و اداری عذرخواهی می‌کنم که به دلیل شرایط کرونایی نمی‌توانیم در اجتماعات مردمی حضور پیدا کنیم؛ چراکه سفر‌های ما باید همراه با رعایت مسایل بهداشتی باشد.

*می‌خواستیم با دانشگاهیان، فرهیختگان و طلاب فاضل حوزه دیدار داشته باشیم، اما به دلیل شرایط کرونایی امکانپذیر نیست.

*سفر‌های استانی ما همراه با انجام دیدار‌هایی با مدیران عالی استان، شورای اداری، دیدار با همکاران قضایی و اداری و جلسه با شورای قضایی استان است که جلسه نهایی برای بررسی مسایل استان سمنان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز