خبرگزاری کار ایران

خدابخشی در گفت‌وگو با ایلنا:

بررسی ایرادات شورای نگهبان به احکام کلی بودجه در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۸۵۱

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان در خصوص احکام کلی مربوط به بودجه کشور خبر داد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با حضور طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان، کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از نمایندگان استان‌های کم‌تر برخوردار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دومین نشست برای بررسی ۹ ایراد شورای نگهبان نسبت به این مصوبه بود. در این نشست هم دو بند ۷ و ۸ که مراعی مانده بود، مورد بررسی و در نهایت حذف شد.

وی افزود: برخی نمایندگان مجلس نسبت به بند ۷ طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه که مربوط به نحوه توزیع بودجه استانی بود، اعتراضاتی داشتند که در این نشست بعد از بحث و بررسی مقرر شد، این بند در این طرح حذف و بعدا با انجام کار کارشناسی بیشتر در طرح بعدی اصلاح ساختار بودجه درج شود.

خدا بخشی با بیان این‌که موضوع بررسی و تدوین طرح اصلاح ساختار بودجه یک موضوع مستمر در مجلس است، اظهار داشت:طرح‌هایی در این مورد به مرور ارائه خواهد شد، بنابراین این دو بند در حال حاضر کنار گذاشته شد. اکنون با رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به این مصوبه، گزارش آن به صحن علنی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز