خبرگزاری کار ایران

ضرورت تقویت مشارکت نهادهای مردمی همکار قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۵۹

قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تقویت نهادهای مردمی همکار یکی از اقدامات مهمی است که باید در دستور کار قوه قضائیه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، رضا مسعودی‌فر، قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در سومین جلسه «کارگروه ملی مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضائیه»، گفت: هدف از برگزاری این نشست رونمایی از سامانه جامع مشارکت نهادهای مردمی است که با همکاری اداره کل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه راه اندازی و ایجاد شده است.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تصریح کرد: با استفاده از سامانه جامع مشارکت نهادهای مردمی شاهد یک ارتباط دو سویه مابین نهادهای مردمی و ارکان قوه قضائیه خواهیم بود.

مسعودی‌فر اظهار کرد: ما به عنوان نهاد حاکمیتی در قوه قضائیه نیازمند کمک نهادهای مردمی برای رفع مشکلات و چالش های موجود هستیم.

وی خاطر نشان کرد: برای همکاری نهادهای مردمی باید شاخص هایی تعیین شود تا روند همکاری و مشارکت  بر اساس این شاخص ها صورت پذیرد.

وی کلیه نهادهای مردمی فعال کشور را به همکاری با قوه قضائیه دعوت کرد و افزود: نهادهای مردمی با مراجعه به سامانه mosharekat.eadl.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود جهت همکاری با قوه قضائیه اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز