خبرگزاری کار ایران

فرهنگی:

حذف آزمایش غربالگری زنان باردار در مجلس صحت ندارد/ در بعد نظارتی و تقنینی به دنبال اولویت‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۷۰

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: موضوعاتی این روزها مطرح شده در خصوص غربالگری که مجلس می‌خواهد آن را حذف کند که صحت ندارد و در حد پیشنهادی بوده که در کمیسیون مطرح شده و این امری معمول است و نباید موجب نگرانی شود و مصوبات مجلس همانی است که پس از پایان به شورا ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدحسین فرهنگی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به برخی نگرانی های پیش آمده در خصوص اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیاری از مطالبی که در این رابطه در رسانه‌ها مطرح شده کذب است؛ مصوبات مجلس هیچ چیزی جز برقراری ضابطه در زمان ثبت نام نیست و محدودیتی برای حضور افراد واجد شرایط ایجاد نکرده است. 

وی همچنین ادامه داد: همچنین موضوعاتی این روزها مطرح شده در خصوص غربالگری که مجلس می‌خواهد آن را حذف کند که صحت ندارد و در حد پیشنهادی بوده که در کمیسیون مطرح شده و این امری معمول است و نباید موجب نگرانی شود و مصوبات مجلس همانی است که پس از پایان به شورا ارسال می شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوعات مهم این روزهای خانه ملت گفت: بحث نظارت بر انتخابات شورهای شهر روستا، ساماندهی بازار فولاد که خیلی مهم است و آثار بسیاری در صنایع بالادستی دارد از جمله موضوعات مهم مجلس است. همچنین موضوعات مهم دیگری مانند اصلاح قانون شوراهای حل اختلاف و جهش تولید در بخش مسکن هم در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد. در هفته پیش رو ۵ تن از وزرا به مجلس دعوت شده اند تا به سوالات متعدد نمایندگان پاسخ دهند. 

وی افزود: مجلس عمدتا چه در بعد نظارتی و چه در بعد تقنینی به دنبال اولویت‌ها است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز