خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

حاکمان سعودی جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۹۵۶

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و‌ جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان حرف های آشفته وزیر خارجه عربستان سعودی و اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند و گفت: ریاض باید به جنگ علیه مردم مظلوم یمن و‌ کشتار زنان ‌و کودکان یمنی پایان دهد.

معاون سابق وزارت امور خارجه ادامه داد: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان، بویژه مردم عراق و سوریه در این سال ها به روشنی اثبات شده است.

وی افزود: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و‌ جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.

امیرعبداللهیان ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و‌ منطقه فرا خواند و خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ افروزی، پرورش تروریسم و‌ همراهی علیه تحریم ملتها را متوقف کنند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در پایان اظهار داشت: بی تردید به نفع ریاض است که به همسایگان و اهالی منطقه و جمهوری اسلامی ایران که سازنده ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه ای ‌‌و جهانی دارد اعتماد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز