خبرگزاری کار ایران

حدادی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

جزئیات جلسه امروز کمیسیون شوراها با استانداران اصفهان و خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۷۸۷

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از حضور استانداران اصفهان و خوزستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: در جلسه امروز تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان و سوال تعدادی از نمایندگان از استانداری اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد:آقای محمود مولوی به نمایندگی از ۱۸ نماینده استان خوزستان، در این نشست محورهای تحقیق و تفحص از استانداری را بیان کرد، عمده مباحث مطرح شده به مباحث اقتصادی و عملکرد مدیریتی استانداری بر می گشت که آقای شریعتی استانداری خوزستان نیز در جلسه حضور داشت و مقرر شد پاسخ ابهامات نمایندگان را ظرف یک هفته ارائه کند.

وی افزود: بنا شد جلساتی بین نمایندگان و استاندار برگزار شود و نتیجه جلسه به کمیسیون ارائه شود تا در زمینه رد یا قبول تحقیق و تفحص تصمیم گیری شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به سوال برخی از نمایندگان از استاندار اصفهان گفت:موسوی لارگانی و محمودی سوالات و ابهامات را که عمدتا به مسائل اقتصادی، مدیریت کرونا و حق آبه کشاورزان بر می گشت مطرح کردند. در این مورد نیز مقرر شد نمایندگان و استاندار طی یک هفته نشست های مشترکی داشته باشند، مباحث را بررسی و راه حل ها را واکاوی کنند و نتیجه را برای تصمیم گیری نهایی به کمیسیون اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز