خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جلسه اتاق فکر معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۹۱

نخستین جلسه اتاق فکر معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک با حضور رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و روسای کانون‌های سایر استان‌ها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه اتاق فکر معاونت امور اسناد با حضور مهدی اقبال معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، غلامرضا کیانی، مدیرکل امور اسناد و سردفتران و علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و روسای کانون های سایر استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی در سازمان ثبت برگزار شد.

مهدی اقبال، معاون امور اسناد سازمان ثبت سیاست‌های کلی این معاونت در حوزه سردفتری و دفتریاری و اقدام‌ها و نحوه ارتباط بین معاونت امور اسناد با کانون‌های سردفتران استان‌ها را اعلام کرد.

وی با اشاره به سند تحول قضایی که از سوی رئیس قوه قضاییه اعلام شده است، اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جهت اجرایی شدن این سند فعال خواهد بود و اقدامات لازم در مواردی که مربوط به سازمان ثبت اسناد باشد انجام می شود.

اقبال با تاکید بر موارد برون سپاری در دفاتر اسناد رسمی از جمله اجرا، ثبت شرکتها و مالکیت معنوی افزود: اولویت اول و آخر سازمان ثبت در حوزه برون سپاری، دفاتر اسناد رسمی هستند و از سردفتران اسناد رسمی انتظار داریم نسبت به این موارد جدیت لازم را داشته باشند و ضمن فراگیری آموزشهای لازم از این برون سپاری ها استقبال کنند.

معاون امور اسناد سازمان ثبت با تاکید بر اینکه ارتباط بین کانون سردفتران در استانها و ستاد باید بهتر، قوی تر و دقیق تر از گذشته باشد گفت: ضروری است ارتباط با سازمان ثبت نیز بیش از گذشته برقرار شود تا مسائل و مشکلات روزانه به اطلاع مسئولین برسد. تلاش ما نیز در معاونت امور اسناد مبتنی بر رفع سریع مشکلات است.

در ادامه این جلسه، روسای کانون های ۱۴ استان مسائل و مشکلات حوزه دفاتر اسناد رسمی در استان خود اظهار داشتند. در پایان این جلسه مقرر شد تمام موارد اعلامی توسط استان ها بررسی و نسبت به برطرف شدن مشکلات موجود اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز