خبرگزاری کار ایران

نظری خانقاه در گفت‌وگو با ایلنا:

وزرای دفاع و نیرو به سوالات اعضای کمیسیون اقتصادی پاسخ دادند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۲۸۷

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی از حضور وزرای دفاع و پشتیبانی و نیرو در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سیدغنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی  گفت: جلسه امرزو کمیسیون اقتصادی با حضور وزرای دفاع و نیرو برگزار شد.

نائیب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال آقای مصطفی میرسلیم از وزیر دفاع درخصوص علت عدم اجرای صحیح طرح ملی موتور دیزل مطرح شد که وزیر دفاع به آن پاسخ دادند .

وی ادامه داد: به گفته امیرحاتمی شرکت‌هایی که وظیفه انجام این مهم را دارند مستقیما زیر نظر وزارت دفاع نیستند هرچند اقداماتی در جهت اجرایی صحیح این طرح انجام شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر افزود: آقای میرسلیم از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند که قرار شد جلسه دیگری برگزار شود و اگر در آن جلسه نیز پاسخ وزیر مورد قبول ایشان نبود سوال را به صحن اجرا دهیم.

وی ادامه داد: آقای روح الله نجابت نیز از وزیر نیرو درخصوص قطعی مکرر برق واحدهای صنعتی و کشاورزی که خلاف ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار است سوال کردند که قرار شد ظرف یک ماه اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد، سپس باتوجه به اقدامات صورت گرفته تصمیم گیری انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز