خبرگزاری کار ایران

نوروزی در گفت‌وگو با ایلنا:

موادی از لایحه ۲فوریتی شوراهای حل اختلاف تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۷۴۹

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تصویب ۲۱ماده لایحه دو فوریتی شوراهای حل اختلاف خبر داد.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۱ماده از لایحه دو فوریتی شوراهای حل اختلاف در جلسه امروز  به تصویب رسید.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: نشست امروز با حضور معاونان حقوقی قوه قضائیه و وزارت دادگستری، رئیس و معاونان شوراهای حل اختلاف و کارشناسان و مسئولانی از مرکز پژوهش‌های قوه قضائیه، شورای نگهبان، برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان امور استخدامی برگزار شد.

وی ادامه داد:بر اساس یکی از مصوبات امروز برای هدایت، راهبری و امور اجرایی شوراها در سطح استان، قوه قضائیه با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به ایجاد ساختار سازمانی لازم در ادارات کل دادگستری استان ها با رعایت ماده ( ۲۹ ) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸مهرماه ۱۳۸۶ اقدام خواهد کرد.

نوروزی تاکید کرد: بر اساس ماده الحاقی به ماده ۵ لایحه، قوه قضائیه مکلف است نیروهای اداری و دفتری مورد نیاز شورا را پس از طی مراحل قانونی، استخدام کند و همچنین در تبصره این ماده آمده است که اعضا، نیروهای اداری و دفتری شورا که سابقه همکاری تمام وقت با شوراها تا تاریخ ۳۰اسفندماه ۱۳۹۸ دارند بر اساس سابقه بیشتر طی ۳ سال در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز