خبرگزاری کار ایران

یوسفی در صحن مجلس:

نباید به ظرفیت‌های خارجی امید بست

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۳۲۰

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدبر بودن یکی از خصوصیات رئیس‌جمهور است، بدین معنی که نباید به ظرفیت‌های خارجی امید بست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ دی ) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بند الف ماده ۴ طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری درخصوص مدبر بودن شخص رئیس جمهور گفت: مدبر بودن یکی از خصوصیات رئیس جمهور است، بدین معنی که نباید به ظرفیت های خارجی امید بست، مانند حال حاضر که برخی با آمدن بایدن امید به بازگشت برجام داشته، در حالی که مقام معظم رهبری راه و مسیر را نشان داده اند. اما برخی آن مسیر را طوری نشان داده اند که با آمدن بایدن میتوان مجدداً مذاکره کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم ادامه داد:برای کشور ما که از لحاظ دارویی مورد تحریم واقع شده، آمریکا دلسوزی کرده و می خواهد به ما واکسن دهد، در حالی که اگر کشوری می توانست با تولید واکسن کرونا مشکل کشور دیگری را حل کند، در وهله اول مشکل خود را حل می کرد تا چند هزار نفر تلفات نداشته باشد که متاسفانه این با خوش باوری در داخل وزارت بهداشت و درمان و در مجموعه دولت وجود دارد.

وی بیان کرد: متاسفانه ما کشورمان را تبدیل به آزمایشگاه تولید واکسن کشور دیگری کرده‌ایم که برای صادرات و برای حل مشکل دارویی کشور تحریم گذاشته است که به طور قطع این تفکر با مدبر بودن منافات دارد، در حالی که در مدبر بودن باید ازتجربیات گذشته درس گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز