خبرگزاری کار ایران

قالیباف در مراسم تجلیل از خانواده شهید فخری‌زاده:

شهید فخری‌زاده مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۳۰۱

رئیس مجلس گفت: شهید فخری‌زاده مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود و قلبش برای اسلام، انقلاب، ایران عزیز و عزت کشورش می تپید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه، ۲۱ دی) با اشاره به اربعین شهید دکتر محسن فخری زاده، گفت: با آشنایی که با کارهای این شهید عزیز داشتم، وی مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود که در همه شرایط و طول زندگی گرانقدرش، وجود و قلبش برای اسلام، انقلاب، ایران عزیز و عزت کشورش می تپید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید فخری‌زاده مصداق واقعی انسانی بود که در راه دفاع از عزت کشور، پیشرفت علم و دانش در زمینه های مختلف و به معنای واقعی قوی شدن، توانست در توسعه علمی و اقتدار  کشور تلاش کند و در نهایت جان عزیز خود را تقدیم ملت ایران عزیز کرد و امروز به مناسبت ایام چهلمین روز شهادت این شهید عزیز در مجلس این توفیق را داریم که از این خانواده گرانقدر با حضور وزیر دفاع قدردانی کنیم.

وی تاکید کرد:با توجه به اینکه مجلس هفته گذشته جلسه علنی نداشت، باید عرض تسلیتی هم بابت رحلت فیسلوف مجاهد و عزیز و گرانقدر آیت‌الله مصباح یزدی که از چهره های برجسته انقلاب اسلامی و از مبارزان و یاران مخلص حضرت امام در قبل و بعد از انقلاب و از بزرگان حوزه بود، داشته باشم. نبود ایشان بدون شک ثلمه‌ای است به مجموعه حوزه و ملت عزیز ما، این رحلت را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و همه ملت عزیز ایران تسلیت می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز