خبرگزاری کار ایران

دیدار دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۹۹۹

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان در این دیدار ضمن تبریک انتخاب آیت الله حسینی بوشهری به عنوان رییس جامعه مدرسین و تسلیت درگذشت حضرات  آیات محمدیزدی و مصباح یزدی، گزارشی از فعالیت‌های حزب موتلفه اسلامی و برنامه‌های انتخاباتی این حزب ارائه کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت وحدت همه نیروها، با اشاره به نقش تاثیرگذار حزب موتلفه اسلامی، رهنمودهایی را بیان داشت.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ذاکری قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قم نیز حضور داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در سفر یک روزه به قم، همچنین به صورت جداگانه  با حضور در منزل حضرات آیات محمدیزدی و مصباح یزدی با خانواه های آنها دیدار و گفتگو کرد.

دکتر بادامچیان ضمن تقدیر از خدمات و سوابق آن بزرگواران از طرف حزب موتلفه اسلامی، پیشنهاداتی را برای استمرار فعالیتهای آن فقهای جامع و نیز حفظ آثار آنان به فرزندانشان ارائه کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین در جریان این سفر با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار کرد.

دکتر بادامچیان در این دیدار از پیام اثرگذار ایشان به سومین کنفرانس احزاب حامی مقاومت که هفته گذشته به میزبانی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد تشکر و گزارشی از برگزاری این کنفرانس و نیز فعالیت های حزب موتلفه اسلامی ارائه کرد.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی نیز ضمن تقدیر از اقدام حزب موتلفه اسلامی در برگزاری کنفرانس احزاب حامی مقاومت، رهنمودهایی ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز