خبرگزاری کار ایران

منتظری در جمع خبرنگاران:

دادستانی درباره استفاده از مازوت دستور نداده است/ توقیف کشتی کره‌ای براساس شکایت یکی از سازمان‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۹۶

دادستان کل کشور گفت: دادستانی درباره استفاده از مازوت دستور نداده است و تنها گفته است از انرژی استفاده شود که آلودگی کمتری ایجاد می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام منتظری در حاشیه نشست شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران در مورد آلودگی هوای تهران، گفت: موضوع آلودگی هوای تهران دستگاه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد و دستگاه‌ها باید در این زمینه هم افزایی و تعامل داشته باشند. دادستانی در این زمینه ورود کرده و جلساتی با دستگاه‌های مرتبط داشته است و سازمان‌های استاندارد و محیط زیست باید دستگاه‌ها را به صف کنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: دادستانی درباره استفاده از مازوت دستور نداده است و تنها گفته است از انرژی استفاده شود که آلودگی کمتری ایجاد می‌کند.

وی با اشاره هزینه تخریب‌ ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: اینکه این هزینه تخریب باید توسط چه کسی یا دستگاهی پرداخت شود در قانون مشخص نشده است. دستگاه قضایی درباره این هزینه تخریب دارای ردیف بودجه نیست. ما نیز می‌خواهیم که مشخص شود که هزینه تخریب‌ها به عهده چه کسی است.

منتظری درباره توقیف کشتی کره جنوبی اظهار داشت: این توقیف براساس شکایت یکی از سازمان‌ها انجام شده است و اقدامات لازم درباره این موضوع درحال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز