خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ تقی خانی:

رزمایش‌ها و تمرین‌ها بزرگ متناسب با تهدیدات و نیازهای کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۰۶۱

سخنگوی ارتش گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش‌ها و تمرین‌ها بزرگ متناسب با تهدیدات و نیاز های کشور برای دفاع از آرمان و میهن طراحی می شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، مهم‌ترین هدف برگزاری این تمرین رزم بزرگ را ارزیابی میزان آمادگی روحی و رزمی و تجهیزاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات با نگاه نوین و به روز عنوان کرد و گفت: این تمرین با هدف اینکه به چه اندازه در صحنه عمل و منطبق با رزم واقعی، تجهیزات بومی با مدیریت فرماندهان جوان و پیشکسویت می‌تواند برای دفاع از ایران عزیزمان در موقع نیاز به کار گرفته شود.

 سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای این رزمایش گفت: به لطف خداوند تا این لحظه از برگزاری رزمایش، مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران با نظارت فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح، توانسته است هماهنگی بسیار خوبی بین نیروهای زمینی، پدافند هوایی، نیروهای هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک مدیریت متمرکز برای استفاده از توان بزرگ پهپادی ارتش در مناطق مختلف به ویژه در مرزها  برای پایش و مراقبت مرزی ایجاد کند.

وی  همچنین اطمینان بیشتر به جوانان برای مدیریت‌های بزرگ و اعتماد بیشتر به صنایع داخلی  و بومی و مراکز  خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مراکز دانشگاهی را از دستاوردهای دیگر این تمرین رزم بزرگ عنوان کرد.

نخستین تمرین مشترک و بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صدها فروند از پهپادهای عملیاتی نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در منطقه عمومی سمنان و در نقاط مختلفی از مرزهای ایران اسلامی به مدت دو روز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز