خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر کشور؛

«حمزه امرایی» مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۶۲۲

وزیر کشور در حکمی «حمزه امرایی» را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حکمی «حمزه امرایی» را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

در حکم رحمانی فضلی خطاب به حمزه امرایی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب مؤثر به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی منصوب می‌نمایم.

در حکم وزیر کشور خطاب به مدیر کل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور، بررسی و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل‌ها، پیگیری امور مربوط به اقلیت‌های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، برگزاری منظم جلسات کمیسیون‌های کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور و پیگیری امور و مصوبات آن از جمله مواردی بر شمرده شده است که وزیر کشور انتظار دارد، مدیر کل جدید سیاسی با برنامه ریزی دقیق، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نماید.

مدیرکل جدید دفتر سیاسی وزارت کشور که از کارکنان پر سابقه وزارت کشور است، جایگزین حمید ملانوری شد که پیش از این به عنوان استاندار خراسان جنوبی انتخاب شد.

امرایی دارای ۲۰ سال تجربه خدمت در حوزه سیاسی وزارت کشور است و سوابقی از جمله معاون مدیرکل سیاسی، رئیس اداره چهارم سیاسی، سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰، کارشناس امور سیاسی و معاون سیاسی فرمانداری فیروزکوه را در کارنامه اجرایی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز