خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله علوی گرگانی در پیامی به اجلاس احزاب حامی مقاومت:

تنها راه مبارزه با نقشه‌های شوم استکبار، مقاومت مسلمانان در سایه همدلی و وحدت اسلامی آن‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۳۴۴

آیت الله علوی گرگانی در پیامی به کنفرانس احزاب حامی مقاومت تاکید کرد: برگزاری اجلاس احزاب حامی مقاومت موجب نجات از زیر یوق دشمنان استقلال ملت هاست.

به گزارش ایلنا، سومین کنفرانس احزاب حامی مقاومت به میزبانی حزب موتلفه اسلامی صبح امروز(سه شنبه ۱۶ دی ماه) برگزار شد.

در این کنفرانس که نمایندگانی از احزاب مقاومت از عراق، فلسطین، افغانستان، نیجریه و ... حضور داشتند پیام حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید قرائت شد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی"إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ" 

استکبار جهانی در طول دوران تسلط خود بر بلاد اسلامی سعی در غارت منابع خدادادی کشورها و استعمار ملت‌ها و ذلیل کردن آنها داشته و دارد. 

امام خمینی رحمة الله با هوشیاری و ایمان راسخ و توکل به خدا به مبارزه با افکار استعمارگرانه آمریکا و ایادی آنها پرداختند و ندای آزادی ملت‌ها از چنگال کفر و شرک جهانی سر دادند و با دعوت مسلمین جهان به بازگشت به فرامین قرآن و وحدت اسلامی در مقابل با نقشه‌های شوم قدرتهای بزرگ جهانی فصلی تازه در مبارزه  مسلمانان با کفر جهانی ایجاد کردند.

امروز تنها راه مبارزه با نقشه های شوم استکبار مقاومت مسلمانان در سایه همدلی و وحدت اسلامی آنهاست، لذا توصیه می‌شود با هم اندیشی و اتخاذ راهکارهای مناسب در سایه تعالیم روح بخش قرآن و تبعیت از علما و بزرگان دینی و با استعانت از خداوند متعال در مسیر مبارزه با صهیونیزم بین الملل کوشا باشید و سستی به خود راه ندهید. 

امید است این گونه جلسات راهگشای امت اسلامی و موجب نجات آنها از زیر یوغ دشمنان استقلال ملت‌ها باشد و خداوند فرج واقعی را برای مستضعفین عالم فراهم سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز