خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

سردار سلیمانی یک سیاستمدار و استراتژیست بی‌نظیر بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۸۲

در مراسمی که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، از پدر شهیدان هادی و جواد طارمی تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برای سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور برگزار شد، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ولایت‌پذیری را یکی از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی برشمرد و گفت: ایشان پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای بودند و در سخنانی سه بار قسم جلاله خوردند که از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی با ولی‌فقیه زمان است.

حجت الاسلام بهرامی در تبیین نقش سردار سلیمانی در نابودی داعش و برقراری امنیت در منطقه و جهان گفت: رهبر معظم انقلاب خطاب به سردار سلیمانی فرمودند که شما با متلاشی کردن توده سرطانی و مهلک داعش نه فقط به کشورهای منطقه و جهان اسلام بلکه به همه ملت ها و بشریت خدمت نمودید.

وی گفت: ایشان در طول سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در عرصه های مختلف جهاد و مبارزه با شیاطین و اشرار جهان، آرزوی شهادت داشتند و به این مقام والا رسیدند و خون پاک این شهید به دست یکی از شقی‌ترین انسان‌های تاریخ بر زمین ریخته شد.

بهرامی اظهار داشت: ایشان نه تنها یک رزمنده میدان جنگ بلکه یک سیاستمدار و استراتژیست بی‌نظیر بود و نفوذ کلامی داشت که از دل مخلص ایشان بر می‌خواست و همه گروه های مقاومت را مطیع و شیفته کلام خود می کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت رحلت علامه مصباح یزدی گفت: ایشان فقیه انقلابی و فیلسوفی مجاهد و وارسته بودند و به همراه شهید مطهری از جمله کسانی بودند که منافقین را خوب شناختند و مسئله نفاق و التقاط را به چالش کشاندند.

در ادامه سعدالله زارعی تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی پرداخت.

در پایان این مراسم از پدر شهیدان هادی و جواد طارمی تجلیل شد.

سرگرد پاسدار هادی طارمی از همرزمان و محافظان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که در عملیات تروریستی دولت آمریکا همراه با شهدای والامقام سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس به درجه شهادت رسید.

شهید جواد طارمی نیز در سال ۱۳۶۲ و در جریان عملیات خیبر و در رکاب شهید همت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز