خبرگزاری کار ایران

فلاحی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

بررسی محتوای کتب درسی با محوریت شهدای ترور در کمیسیون آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۳۶۵

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی محتوای کتب درسی دانش آموزان با محوریت موضوع شهدای ترور در این کمیسیون خبر داد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: دستور کار نخست نشست امروز کمیسیون به ارائه گزارش توسط رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اختصاص داشت که اخیراً با تغییر تحولات صورت گرفته، گزارشی از روند تغییرات در این حوزه به کمیسیون ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در رابطه با کمبود مدارس سمپاد و شناسایی استعدادهای درخشان در نشست امروز بحث‌هایی صورت گرفت که رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به این سئوالات پاسخ داد. همچنین نیز  گزارشی توسط جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به ویژه در حوزه آموزشی و پژوهشی ارائه شد که خواستار توجه بیشتر نمایندگان به ویژه در برنامه‌های بودجه‌ سالیانه شد.

وی ادامه داد:دستور کار پایانی امروز نیز بررسی محتوای کتب درسی دانش آموزان با محوریت موضوع شهدای ترور با حضور دبیرکل «بنیاد هابیلیان» بود که با توجه به وجود ۱۷ هزار شهید ترور لازم است آموزش‌ها و یادآوری‌های لازم در این خصوص به دانش آموزان داده شود و مظلومیت شهدای ترور و جایگاه تروریسم برای آن‌ها ترسیم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز