خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

سند تحول قضایی، اقدام رو به رشدی محسوب می‌شود/ توجه به موضوعات بین رشته‌ای و مسائل تجاری در سند تحول قضایی/ جذب قضات، یکی از نکات مثبت سند تحول قضایی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۱۲

عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سند تحول قضایی، اقدام رو به رشدی محسوب می‌شود، گفت: در سند تحول قضایی به موضوعات بین رشته‌ای و مسائل تجاری توجه خوبی شده است.

حیدر حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص سند تحول قضایی، اظهار کرد: این سند نکات مثبتی را در خود داشت و این اقدام، اقدامی رو به رشد و تحول است. در سند تحول قضایی به موضوعات بین رشته‌ای و مسائل تجاری توجه به سزایی شده است.

این عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز افزود: در این سند، همچنین به استفاده از علوم نوین در رسیدگی عادلانه توجه شده است و از ابزار‌های پیشرفته به منظور دادرسی استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: ایرادات کارشناسی و شهود در سند تحول قضایی ساماندهی و عیب‌یابی شده است.

حسن زاده بیان کرد: در سند تحول قضایی، کار پژوهشی خوبی انجام شده است و در مجموع سند تحول قضایی، اقدام رو به رشدی محسوب می‌شود.

عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گفت: یکی از نکات مثبت سند تحول قضایی در خصوص جذب قضات بود و تشریفات زیادی را برای جذب قضات پیش بینی می‌کند و به حرفه‌ای بودن آن تاکید زیادی می‌کند. امیدواریم که در عمل نیز این موضوعات اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز