خبرگزاری کار ایران

موسوی :

انقلاب را اعتقاد و رویکرد مردم‌سالارانه به پیروزی رساند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۱۲۴

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف دو جریانی که به مبارزات چریکی یا مبارزه پارلمانتاریستی معتقد بودند، تنها امام بود که از ابتدا معتقد به حضور مردم بود و چیزی که انقلاب را هم به پیروزی رساند همین اعتقاد و رویکرد مردم سالارانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدنظام‌الدین موسوی در مراسم بزرگداشت «دهه بصیرت و میثاق با ولایت»، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۹دی در سخنانی گفت: ما باید در این روز از اهمیت جایگاه مردم در نظام و حضور آن‌ها در صحنه حرف بزنیم. راهبردی که امام از ابتدا در مسیر انقلاب اسلامی داشتند حضور مردم بود. رسانه‌های خارجی تلاش دارند که نظام ولایت فقیه را بی‌توجه به مردم نشان دهند و میان مردم و نظام جدایی ایجاد کنند اما توجه و تاکید بر حضور مردم و رای مردم نشان می‌دهد که این تاکید بر حضور مردم یک جایگاه فرمایشی نداشت بلکه واقعی بود.

وی ادامه داد: برخلاف دو جریانی که به مبارزات چریکی یا مبارزه پارلمانتاریستی معتقد بودند، تنها امام بود که از ابتدا معتقد به حضور مردم بود و چیزی که انقلاب را هم به پیروزی رساند همین اعتقاد و رویکرد مردم سالارانه است.

نماینده تهران در ادامه اظهار داشت: علیرغم ادعای مردم گرایی که غربی‌ها دارند در عمل نسبت به آن باور ندارند، رفتاری که هسته مرکزی قدرت در آمریکا که ترکیبی از صهیونیسم و لیبرال سرمایه‌داری چه برخوردی با ترامپ کرد و همان رفتار را مقایسه کنید با رفتاری که در ایران داشتند. این ها در شرایطی که توییتر قصد تغییرات و اصلاحات فنی داشت به دلیل شرایط ایران این اقدام را به تاخیر انداختند تا توییتر در دسترس باشد یا بی‌بی‌سی از چند ماه پیش از انتخابات شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان خود را راه اندازی کرد تا از این طریق بر فضای داخل ایران تأثیر بگذارند.

وی افزود: این رسانه‌ها در آن شرایط تعداد کسانی که گفته شد که کشته شدند را به دروغ ضریب دادند و شما این را مقایسه کنید با همین اتفاقی که در آمریکا جریان دارد.  رییس‌جمهور مستقر آمریکا مدعی است که تقلب شده است اما ببینید رسانه‌های جریان اصلی چه برخوردی می‌کند، زیر توییت های رییس جمهور آمریکا می‌نویسد این توییت تایید نشده است. همان جریانی تصویر شهید سلیمانی را حذف می‌کند حتی اجازه نمی‌دهند رییس جمهور خودشان هم آنها را زیر سوال ببرد.

موسوی در ادامه سخنان خود بیان داشت: باید متوجه باشیم این‌ها که به دروغ از ادعای آزادی و حقوق بشر دم می‌زنند و برخی عناصر دولتی هم تبدیل به عمال این حرکت شده‌اند و به ما می‌گویند شما مخالف آزادی ورسانه و اینترنت هستید حتی از اظهار نظر رییس جمهور خودشان هم جلوگیری می‌کنند وقتی که ببینند برعلیه منافع خودشان است.

وی ادامه داد: ما موافق گسترش اینترنت هستیم و علاقمندیم مردم در دور ترین روستاها از مزایای آن استفاده کنند اما مدیریت این فضا دست ما باشد. ما زحمت می‌کشیم، هزینه می‌کنیم و هزاران میلیارد بودجه خرج می‌کنیم اما مدیریت آن که گلوگاه است در اختیار دشمن قرار داد. ما باید همانطور که استقلال فیزیکی داریم و از مرزها دفاع می‌کنم از این حوزه هم دفاع کنیم یکی بعد دیگر استقلال همین بعد شبکه های اجتماعی و استقلال نرم است. 

همین اینترنت که اکنون تا روستاها رفته است و مردم استفاده میکند چگونه انجام شده است؟ آن زیر ساخت هم با پول همین جمهوری اسلامی انجام شده است. 

وی در ادامه تصریح کرد: این مایه ننگ است که وزیر ارتباطات ما عکس سردار سلیمانی را می‌گذارد و آن‌ها حذف می‌کنند. خیلی بد است که وزیر ما هم نتواند از حق خودش دفاع کند. 

ما باید تا امروز ده‌ها پلتفرم استفاده از اینترنت و بسترهای ارتباطی را می‌داشتیم و ایجاد می‌کردیم نه اینکه بسترهای کلاهبرداری و دزدی در کشور بر بستر اینترنت فعال باشد و مدیریت آن هم در دست دشمن باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز