خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس؛

بذرپاش گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ را قرائت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۰۹۵

در جلسه امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی، رئیس دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ را در صحن علنی قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد بذرپاش در نشست علنی امروز(سه شنبه، ۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی بر اساس بند (۱) ماده (۲۱۹) آیین‌نامه داخلی، گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ را در مجلس قرائت کرد.

رئیس دیوان محاسبات ضمن تبریک سالروز حماسه ۹ دی و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمان و ابومهدی مهندس گفت: خلاصه گزارش درباره بودجه سال ۱۳۹۸ به عنوان سی و یکمین گزارش تفریغ بودجه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مستند به اصل (۵۵) قانون اساسی و ماده (۲۱۹) آیین‌نامه داخلی مجلس علیرغم ایجاد محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و تمدید مهلت جذب مصارف دولت در سال ۱۳۹۸ یک ماه قبل از موعد مقرر تهیه و در تاریخ ۲۹ آذر ماه سال ۱۳۹۹ به مجلس ارسال شد.

بذرپاش یادآور شد: دیوان محاسبات با حسابرسی بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه اجرایی، بررسی و تلفیق بیش از ۶ هزار و۸۰۰ گزارش حسابرسی، عملکرد تبصره‌های ماده واحده قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور، بررسی گزارش‌های تلفیقی تعداد ۲۷۴ تبصره، بند و جزء را در کارگروه‌های فنی و حقوقی، گزارش ماده واحده و تبصره‌های ذیل آن را در ۵۹۹ صفحه تهیه و در هیأت عمومی دیوان محاسبات به تصویب رساند.

وی در ادامه اظهار کرد: عملکرد بخشی از تبصره‌های (۱)، (۴) ، (۷) و (۲۱) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور بر اساس نظر مراجع ذیصلاح دارای طبقه‌بندی بوده و گزارش آن به ریاست مجلس تقدیم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز