خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

روز ۹ دی را می‌توان روز مردم فهیم و بصیر ایران دانست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۰۶۱

معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران گفت: روز ۹ دی را می‌توان روز مردم فهیم و بصیر ایران دانست که چکیده عظمت خود را طی ۳۰ سال تجربه پس از انقلاب نشان دادند و ثابت کردند مردمی هستند که قدرشناس رهبری هستند و در عرصه ولایتمداری درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در مراسم بزرگداشت «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» طی سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت فاطمه زهرا (س) به سالگرد شهادت سردار سلیمانی، قیام ۱۹دی، فتح خرمشهر و موارد دیگر اشاره کرد و ابراز داشت: ایام اللهی که در دی‌ماه وجود دارد و خلق شده است، رقابت می‌کند با ایام الله ماه خرداد، البته در این دی ماه سالروز شهادت قهرمان ملت ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت فخر شهدا دکتر فخری‌زاده را نیز داریم که آن را با گذشته متفاوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بدون شک ۹دی یکی از ایام الهی است، در میان روزهایی که در طول سال از روز محیط‌زیست تا روز مقاومت که نامگذاری شده‌اند، روز ۹ دی را می‌توان روز مردم فهیم و بصیر ایران دانست که چکیده عظمت خود را طی ۳۰ سال تجربه پس از انقلاب را نشان دادند و ثابت کردند مردمی هستند که قدرشناس رهبری هستند و در عرصه ولایتمداری درخشیدند.

نقدی در ادامه اظهار داشت: شوخی نیست که مسئولینی که مسئولیت‌های مختلفی را در دولت و مجلس و حتی قوه قضاییه برعهده داشتند طی ۲۴ سال قبل از آن، پشت سر یک جریان فتنه قرار گرفتند و گفتند که باید بازهم ما در رأس کار باشیم.  در این میان آنها از تمام نمادها و شعارهای انقلاب استفاده کردند، از الله اکبر بالای پشت بام‌ها تا منصوب کردن خودشان به امام.  

وی ادامه داد: برای در دست گرفتن قدرت؛ خب چه کسی است که نداند، فردی که بیشترین نزدیکی و قرابت با افکار و راه امام را دارد رهبر معظم انقلاب هستند و تک‌تک سلول‌های رهبری، فریاد خمینی سر می‌دهند.

وی افزود: جای برادر بزرگوار مرحوم سید احمد خمینی خالی بود با آن خطابه های آتشین در حمایت از ولایت و رهبری، ایشان اگر زنده بودند در مقابل برخی که پشت فتنه بودند و عده‌ای هم سکوت کردند، در کنار امام و ملت باقی می‌ماندند. اگر رهبری دقیق و کامل حرف‌ها و اندیشه‌های امام را دنبال نمی‌کرد و می‌گفت مثلاً یک نکته را قبول ندارم، یا کسی بود که شجاعت و صلابت ایستادگی در مقابل دشمن را نداشته باشد امروز ما در چه شرایطی قرار داشتیم؟ و چطور انقلاب می‌توانست پیشرفت کند. ما که نمی‌توانستیم در پایان جنگ یک موشکی که ۲ کیلومتر حرکت کند نداشتیم چگونه رسیدیم به موشک ماهواره‌بر، اگر فرماندهی علمی رهبری نبود ما کی و کجا می‌توانستیم به این نقطه دست پیدا کنیم.

نقدی در پایان بیان داشت: فتنه‌گران نه تنها مرزهای خود را با دشمنان مشخص نکردند بلکه ائتلاف بزرگی شکل گرفت.

از تمامی گروه‌های معاند و ضدانقلاب و سفارتخانه‌ها، فرقه‌های ضاله، بهاییان، منافقین و سلطنت طلبان‌؛ حتی رسانه‌ های جدیدی حتی برای این فتنه ایجاد شد، مانند بی‌بی‌سی فارسی که حتی بخشی اندک از مردم ما هم فریب نام های بزرگ حاضر در فتنه که مسئولیت‌های مختلف بعد از انقلاب را داشتند که حتی ماهم گاهی پشت سر آن‌ها حرکت می‌کردیم را خورده بودند در ۹ دی آگاه شدند و در مقابل فتنه ایستادند. این آگاهی از برکت نام و خون اباعبدالله الحسین بود و مردم نشان دادند که آماده ظهور هستند، یعنی اگر اقوام گذشته قدر انبیا را نداشتند این مردم قدرشناس هستند ما این را گرامی میداریم و تحسین می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز