خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

فداکاری‌های مرحوم پورداراب مایه افتخار ارتش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۴۷

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فداکاری‌های مرحوم سرتیپ پورداراب را مایه افتخار و مباهات نیروی مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: نام و یاد آن امیر پرآوازه برای همیشه در دفتر خاطرات دفاع مقدس ثبت و ضبط شده است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری روز یکشنبه در پیامی با ابراز تاسف و تالم از درگذشت سرتیپ دوم سعید پورداراب، وی را فرمانده‌ای لایق، غیور و شجاع، همرزمی مومن و بااخلاص، امیری از یادگاران دفاع مقدس عنوان کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهارکرد: بی‌شک فداکاری‌های آن امیر سرافراز که نقش بسزایی در عملیات‌های افتخارآمیز، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز از چنگالی متجاوزان بعثی داشت، مایه افتخار و مباهات نیروی مسلح مقتدر و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و برای همیشه نام و یاد آن امیر پرآوازه در دفتر خاطرات دفاع مقدس ثبت و ضبط شده و برای آن مرحوم باقیات الصالحات خواهد ماند.

باقری در این پیام رحلت آن فرمانده گرامی و ارجمند را به فرمانده معظم کل قوا، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده، همرزمان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خاندان معزز وی تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

 رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: انشاالله خداوند متعال روح آن مرحوم را قرین رحمت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز