خبرگزاری کار ایران

یونسی در پیام تبریک به هموطنان مسیحی:

حضرت عیسی(ع) منادی صلح، مدارا و عقلانیت در جامعه بشری بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۴۵۰

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) به هموطنان مسیحی گفت: حضرت عیسی مسیح(ع) منادی صلح، مدارا و عقلانیت در جامعه بشری بود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام پیام آور محبت، عشق و خرد و همچنین آغاز سال نو میلادی (۲۰۲۱) را به ایرانیان مسیحی، ارامنه، آشوریان و کلدانیان و همه مسیحیان و مسلمانان جهان، صمیمانه تبریک و شادباش گفت.

مشاور رییس جمهوری در این پیام افزود: حضرت عیسی مسیح (ع) منادی صلح، مدارا، عدالت و عقلانیت در جامعه بشری بود. بیزاری از جنگ و خشونت؛ اعتقاد به «کرامت انسانی» و رعایت حقوق انسان‌ها از هر رنگ، زبان، نژاد، قومیت و مذهبی، تعالیم و آموزه اصلی حضرت عیسی (ع) و تمام انبیاء آسمانی بوده است.

وی یادآورشد: هدف اصلی همه انبیا الهی و پیامبران ادیان توحیدی دعوت بشریت به یکتاپرستی، مدارا، پذیرش دیگری، هم‌گرایی، پیروی از خرد جمعی و همبستگی اجتماعی بوده است.

یونسی با بیان اینکه امروز جهان بشری، نیازمند آرامش، همدلی، انسجام و رعایت بهداشت عمومی در جامعه و غلبه بر ویروس منحوس کرونا است، افزود: داده‌های وحیانی و یافته‌های بشری، انسان را به پیروی از دستورات پزشکی دانشمندان و نظرات عقلایی عالمان، برای رهایی از درد و رنج و بیماری، دعوت می‌نمایند.

وی تاکید کرد: بسیار بجاست که در این ایام مبارک و خجسته و در چهلمین سال دفاع مقدس از همدلی و همبستگی ایرانیان مسیحی و همه پیروان ادیان توحیدی در تمام دوران انقلاب و دفاع مقدس، قدردانی کنیم و یاد و خاطره شهداء، ایثارگران و جانبازان معظم آنان را نیز گرامی بداریم.  

مشاور ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی برای همه مسیحیان جهان، به خصوص هموطنان عزیز و نجیب مسیحی، سالی سرشار از آرامش، شادمانی و موفقیت را آرزو  کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز