خبرگزاری کار ایران

هاشمیان خبر داد؛

رسیدگی ویژه به پرونده شهادت فرمانده گروهان مرزی کرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۸۹

رئیس‌کل دادگستری گلستان با اشاره به دستگیری عوامل شهادت یک مرزبان در روستای کرند گنبدکاووس، از آغاز رسیدگی ویژه به این پرونده در دادگاه داشلی برون خبرداد.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان با تشریح جزئیات بیشتر از درگیری شب گذشته اشرار و اوباش در منطقه کرند، گفت: در پی گزارش اهالی منطقه مبنی بر توزیع مشروبات الکلی و موادمخدر در یک سفره‌خانه در روستای کرند، فرمانده هنگ مرزبانی همراه با دو سرباز وظیفه دیشب با دستور قضایی برای بررسی موضوع راهی محل می‌شوند.

وی افزود: پس از ورود مأموران برای بررسی موضوع گزارش، ۹ نفر از اراذل و اوباش با مأموران درگیر و یکی از اراذل سابقه‌دار با ضربات چاقو مأموران را زخمی و فرار می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان ادامه داد: پس از انتقال زخمی‌ها به بیمارستان، فرمانده هنگ مرزبانی به شهادت رسید و حال سربازان خوب است.

هاشمیان ادامه داد: بلافاصله ضارب اصلی و همه اراذل و اوباش دستگیر شدند و برای تکمیل تحقیقات فعلاً در آگاهی گنبدکاووس هستند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده از دیشب در دادگاه عمومی داشلی برون تشکیل و دستورهای قضایی لازم برای پیگیری صادر شده است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تأکید کرد: کرند یکی از مناطق امن استان است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی این امنیت را خدشه‌دار کنند.

بنابر این گزارش، در درگیری شب گذشته اراذل و اوباش با هنگ مرزی اترک، سروان "نبی‌الله خطیری" فرمانده گروهان مرزی کرند به شهادت رسید و دو سرباز زخمی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز