خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع درگذشت امیر سرتیپ «سعید پورداراب» را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۳۶

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درگذشت امیر سرتیپ پورداراب از فرماندهان حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حاتمی با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ پورداراب از فرماندهان حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر و دارنده دو مدال فتح از دستان فرمانده معظم کل قوا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: دوران پر فراز و نشیب هشت سال دفاع مقدس هیچگاه جانفشانی و ایثارگری‌های مومنانه و متعهدانه این فرمانده شجاع و نستوه ارتش اسلام را فراموش نخواهد کرد.

زنده یاد امیر سرتیپ پورداراب در عملیات افتخار آمیز بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز از چنگال رژیم متجاوز صدام و عملیات پیروزی بخش فتح المبین و در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر رزمندگان نیروهای مسلح، حماسه‌های بزرگی آفرید و نام و یاد او برای همیشه در دفتر افتخارات ملت قهرمان ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب درگذشت این فرمانده ولایت مدار و سرباز راستین کشور و انقلاب را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرمانده معظم کل قوا، ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و همرزمان و خاندان معزز این امیر سرافراز تسلیت عرض نموده و و از درگاه خداوند متعال علو درجات معنوی این عزیز سفر کرده و همنشینی با شهدا و امام شهیدان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز