خبرگزاری کار ایران

حداد عادل:

باید کسانی را در رأس کارها بگذاریم که قدرت ارتباط گرفتن با نسل جوان را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۷۶۸

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ما باید در کشور کسانی را در رأس کارها بگذاریم که قدرت ارتباط گرفتن با نسل جوان را داشته باشند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای راهبردی شبکه‌سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت و اهمیت جریان‌سازی، گفت: تلاش نیروهای انقلابی سبب شد که رهبری با خوشحالی از این انتخابات، مجلس فعلی را مجلس انقلابی نام‌گذاری کنند.

وی افزود: مجلس از مشکلات اولیه با موفقیت عبور کرده و تصویب قوانینی مانند مالیات بر خانه‌های خالی، انرژی هسته‌ای و اصلاح قانون انتخابات کارهای مثبتی است که این مجلس در زمان کوتاه انجام داده است.

وی با تقدیر از اقدامات انجام‌شده برای شبکه‌سازی اجتماعی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: برنامه‌ریزی و تشکیل ۳۸ کانون تخصصی، اقدام مهمی برای سازماندهی و شبکه‌سازی در این شورا است به طوری که تاکنون در هیچ جایی چنین کانون‌های تخصصی تشکیل نشده و چنین تقسیماتی انجام نشده است که این کار بسیار خوب وبا ارزشی است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر توجه به جوانان و سپردن کارها به این قشر یادآور شد: باید با توجه به نعمت بزرگ توانمندبودن نسل انقلاب در عرصه‌های مختلف به صورت جدی و سازمان‌یافته از آنان استفاده شود و مسئولان در عرصه‌های مختلف آنان را دریابند. ما باید در کشور کسانی را در رأس کارها بگذاریم که قدرت ارتباط گرفتن با نسل جوان را داشته باشند.

حداد عادل در پایان اظهار کرد: نکته مهم این است که کارها نه با عناوین و امضاها ، بلکه توسط افراد کارآمد انجام می‌شود، پس باید امور را به دست افرادی بدهیم که در عین تعهد، کارآمد هستند. در پایان این جلسه احکام روسای کمیته‌های شورای راهبردی شبکه‌سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صادر شد تا با افزایش فعالیت شبکه‌های اجتماعی در فاصله ماه‌های باقیمانده تا انتخابات ۱۴۰۰ اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تأمین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز