خبرگزاری کار ایران

کریمی فیروزجائی قرائت کرد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۵۴۷

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه ۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین اعتبار جابه‌جایی خطوط برق، آب و گاز جهت ساخت پل شهرک الکترونیکی خمینی‌شهر

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت افزایش ظرفیت ۴ برابری متقاضیان طرح مسکن ملی در شهرستان خمینی‌شهر.

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه ۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین اعتبار جهت ساخت مبادی ورودی و خروجی شهرک حمل و نقل خمینی‌شهر.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع سازمان‌ها و مجموعه‌ها در انجام تکالیف در خصوص عملیاتی کردن نقشه ایمنی راه‌ها. همچنین تذکر به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت حمایت از مجموعه‌های ورزشی آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا.

- تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تأمین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی لازم در مراکز بهداشتی – درمانی شبانه روزی.

- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به آلودگی پساب و فلورهای شرکت‌های نفتی زیرمجموعه وزارت نفت در روستاهای حوزه انتخابیه و نابودی زمین‌های کشاورزی و تهدید سلامت مردم آن منطقه.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به افزایش چند برابری قیمت برق برخلاف افزایش ۷ درصدی اعلام شده در ابتدای سال ۹۹.

- تذکر ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر نیرو: لزوم اختصاص حقابه استان اردبیل و مغان از رودخانه ارس و رسیدگی به تبعات اجتماعی انتقال آن به شهرستان دیگر.

- تذکر مهدی طغیانی نماینده اصفهان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم پیگیری مستمر اجرای قانون بودجه در زمینه الزام پزشکان، وکلا و سایر رسته‌های مصرحه در قانون استفاده از کارتخوان به خصوص در شرایط بیماری کرونا.

- تذکر ابراهیم رضائی نماینده دشتستان به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت: لزوم کنترل گرانی لاستیک و قطعات خودرو.

- تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده  تبریز و آذرشهر و اسکو به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به عمل نکردن شرکت ایران خودرو به تعهدات خود در خصوص شرکت ایران خودروی تبریز و ممانعت از فعال کردن ظرفیت خط خالی.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز